طراحي سايت در اصفهان انتخاب كلمات كليدي مناسب
28.Feb.2022
وقتي با هم بفهميم معنا پيدا مي كند. علاوه بر اين، حواس لحن و معناي محتواي وبسايت در طراحي سايت در اصفهان را با وارد كردن كاربران به محيطهايي تغيير ميدهد كه هم توسط رابط ساخته ميشوند و هم بهعنوان فعاليت سايت، سطح تعامل، حافظه تجربيات مشابه، و تصورات آنها توسط كاربران ساخته ميشود. درك آنها از عناصر حسي اگرچه اين تفسير از ويژگي هاي رابط حسي ممكن است تا حدودي بصري به نظر برسد، اما تفسير غالب رابط را به عنوان مكانيزمي كه عمدتاً از طريق حالت هاي مستقيم تر مانند تصوير، صدا و متن عمل مي كند، گسترش مي دهد و به چالش مي كشد. درك طراح از عناصر حسي نيز بايد با توجه مستقيم تر به توزيع عامليت و در نتيجه نحوه قرارگيري مشاركت كنندگان در تجربه حسي هدايت شود. همانطور كه استدلال هاي بالا نشان مي دهد، عوامل يا گروه هاي مختلف عامل به تجربيات حسي در رابط، از جمله طراحان و كاربران كمك مي كنند. همانطور كه برندا لورل (2014) استدلال كرده است، "طراحان و متقابل ها كل كنش را به روش هاي پيچيده اي با هم خلق مي كنند" (ص. 110). جايگاه طراحان در موقعيت آنها بهعنوان مولد و مشاركتكنندگان اوليه رابط آشكار است، كساني كه محل تعامل و تجربه را مطابق با منابع و محدوديتهايي كه بر فرآيند طراحي تأثير ميگذارند، تنظيم ميكنند. البته، نويسندگان وب وجود دارند كه طراح نيستند زيرا آنها فقط عناصر محتوا را ايجاد مي كنند كه سپس توسط ديگران آپلود و قالب بندي مي شوند. با اين حال، من در درجه اول بر دانش آموزان و مربياني تمركز مي كنم كه احتمالاً مسئول ايجاد محتوا و طراحي در وب سايت هاي خود هستند. اين طراح-نويسندگان همچنين ممكن است پس از انتشار وب سايت با سايت، رابط كاربري و كاربران آن درگير بمانند. كاربران هميشه هنگام درگير شدن با رابط حسي و تعيين عناصر مورد استفاده به عنوان عامل عمل مي كنند و حتي گاهي اوقات محتوا را به روشي ايجاد مي كنند كه دستگاه هاي حسي را درگير مي كند. براي مثال، كاربران يوتيوب و طراحي سايت در اصفهان اين فرصت را دارند كه ويديوهايي را آپلود كنند كه ميتوانند حواس را هم مستقيماً و هم از طريق تجربيات ارتباطات حسي و خيالپردازي درگير كنند. براي مثال، يك كاربر ممكن است يك ويديوي آشپزي ايجاد كند و به اشتراك بگذارد كه مستقيماً تصاوير متحرك، صداهاي مرتبط و متن را با هم تركيب ميكند، اما همچنين بهطور غيرمستقيم از طريق مواد آشنا و محصول نهايي نشاندادهشده و توصيفشده، بو و طعم را جذب ميكند. از آنجايي كه طراحي حسي اغلب مستلزم آن است كه كاربران براي دسترسي به برخي از عناصر حسي از خاطرات و تخيل خود نيز استفاده كنند، كاربران مختلف مي توانند رابط كاربري را به روش هاي بسيار متفاوتي مشاهده كنند. براي مثال، در مورد تجربه قهوه J. Hornig، كاربراني كه تجربه و تمايل بيشتري به قهوه دارند، احتمالاً نسبت به كساني كه وابستگي كمتري به نوشيدني دارند، پاسخ حسي واضحتري خواهند داشت. بنابراين، طراحان بايد هميشه به خاطر داشته باشند كه طراحي آنها چگونه بر كاربران تأثير مي گذارد و اينكه چگونه واكنش ها، اقدامات و تصورات كاربر ممكن است بر تجربيات حسي آنها تأثير بگذارد.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/12/9 ساعت: ۱۶ توسط:ojshid :
طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت وردپرس در اصفهان
17.feb.2022
روش انجام شده در اين آزمايش طراحي سايت در اصفهان به شرح زير بود. شركتكنندگان يك نظرسنجي پيشآزموني را پر كردند كه اطلاعات دموگرافيك و بالاي مددكار را قبل از شركت در آزمايش اندازهگيري ميكرد. دستورالعملهايي در مورد نحوه ارزيابي آزمايشي و وبسايتهاي نهايي به آنها ارائه شد. به طور خاص، از آنها خواسته شد تا از نظر محتواي اطلاعاتي و ويژگي ها/عملكردهاي سيستم با سايت آزمايشي آشنا شوند. پس از تعامل آنها با سايت آزمايشي، ما نگرش آنها را نسبت به سايت آزمايشي اندازه گيري كرديم. سپس به طور تصادفي به يكي از چهار نسخه از محرك هاي نهايي وب سايت اختصاص داده شدند و از آنها خواسته شد كه هم محتواي اطلاعاتي (عملكرد، اطلاعات مالي و كمك مالي) و هم ويژگي ها/عملكردهاي سيستم (قابليت ناوبري، تاخير دانلود، زيبايي بصري و امنيت) را بررسي كنند. جزئيات تا حد امكان پس از تعامل با سايت نهايي، از آزمودني ها خواسته شد تا يك نظرسنجي پس آزمون را تكميل كنند كه ICQ، SQ، AFW و WD را اندازه گيري مي كرد. اين آزمايش از يك نظرسنجي آنلاين طراحي سايت در اصفهان استفاده كرد كه از طريق Qualtrics انجام شد.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/11/28 ساعت: ۱۵ توسط:ojshid :
طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت وردپرس در اصفهان
14.Feb.2022
پيروي از ولز و همكاران. (2011)، SQ يك ساختار شكلدهنده مرتبه دوم از چهار ساختار مرتبه اول مفهومسازي شد: قابليت ناوبري، تاخير دانلود، زيباييشناسي بصري و امنيت. علاوه بر اين، SQ كلي با سه آيتم بازتابنده اندازهگيري شد. Helper's high از بنت (2009) اقتباس شده است. بر اساس Ajzen (1991)، نگرش نسبت به طراحي سايت در اصفهان و وبسايتهاي خيريه آزمايشي و نهايي با استفاده از مقياسهاي تفاضلي معنايي با چند آيتم اندازهگيري شد. تمايل به اهدا از طريق وب سايت خيريه تمام شده به عنوان يك ساختار بازتابي مرتبه دوم از سه ساختار مرتبه اول مفهوم سازي شد: تمايل به اهداي پول، زمان و منابع. تمام موارد اندازه گيري، لنگرهاي مقياس، و منابع در پيوست A ارائه شده است. در مجموع پنج محرك وب سايت براي ارائه تغييرات در ICQ و SQ توسعه داده شد. شركتكنندگان قبل از ارائه يكي از چهار نسخه يك وبسايت تكميلشده/درمان، در معرض يك سايت آزمايشي/لنگر قرار گرفتند تا با وبسايت خيريه آشنا شوند. همانطور كه بحث شد، سايت آزمايشي به عنوان يك لنگر، يك نقطه مرجع، و به عنوان يك ابزار يادگيري عمل مي كرد، به طوري كه اقدامات به دست آمده از سايت هاي نهايي فقط به ويژگي هاي سايت قابل انتساب است. چهار وبسايت تمامشده به كار گرفته شدند كه محتواي اطلاعاتي و ويژگيهاي سيستم را دستكاري ميكردند. كيفيت محتواي اطلاعات با تغيير اطلاعات عملكرد خيريه، اطلاعات مالي و اطلاعات مربوط به گزينههاي كمك مالي دستكاري شد. كيفيت سيستم با تغيير ناوبري، تاخير دانلود، زيبايي بصري و اطلاعات امنيتي در وب سايت و طراحي سايت در اصفهان دستكاري شد.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/11/25 ساعت: ۱۷ توسط:ojshid :
طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت فروشگاهي در اصفهان
09.feb.2022
تأثير كيفيت سيستم ادراك شده بر نگرش نسبت به وبسايت و طراحي سايت در اصفهان [O1] خيريه تمامشده در مقايسه با افرادي كه ميزان كمكرساني پايينتري دارند، براي افرادي كه ميزان كمكرساني بالاتري دارند، قويتر خواهد بود.علاوه بر اين، ما انتظار داريم كه افرادي كه داراي مددكاري بالاتر هستند، در مقايسه با افرادي كه سطح كمك كننده كمتري دارند، كمتر تحت تأثير ICQ قرار گيرند. اين را مي توان با در دسترس بودن ويژگي هاي سيستمي كه توجه بيشتري را به خود جلب مي كند و بي تفاوتي عمومي افراد لذت طلب يا ناتواني در انجام تلاش هاي شناختي براي پردازش اطلاعات توضيح داد. نظريههاي مرتبط با توجه (نگاه كنيد به لي و همكاران، 2012) استدلال ميكنند كه افراد توجه، ظرفيت پردازش اطلاعات و تلاشهاي شناختي محدودي دارند (كانمن، 1973) و آنها بهطور انتخابي نشانهها را با پاسخ به چندين محرك در ميدان بينايي خود پردازش ميكنند (وندر). هايدن، 1992). پتي و كاسيوپو (1984) خاطرنشان كردند كه افزايش تعداد استدلالها در پيامها ممكن است متقاعدسازي را بر اساس يك قاعده تصميمگيري ساده بهبود بخشد، «هرچه بيشتر، بهتر»، زماني كه افراد براي انجام تلاشهاي شناختي مورد نياز براي ارزيابي شايستگي استدلال بيانگيزه هستند. و هيچ نشانه قابل توجه ديگري در دسترس نيست. ديدگاه ظرفيت شناختي معتقد است كه حالات عاطفي مثبت باعث مي شود افراد كمتر قادر به پردازش اطلاعات دريافتي از طراحي سايت در اصفهان باشند زيرا آنها بسياري از افكار مثبت را در حافظه فعال مي كنند كه ظرفيت توجه را اشغال مي كنند
[O1]
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/11/20 ساعت: ۱۷ توسط:ojshid :
طراحي سايت در اصفهان بهترين طراح سايت در اصفهان
10.11.1400
انگيزه لذت جويانه يك فرد به عنوان يك عامل مهم در رفتارهاي آنلاين و طراحي سايت در اصفهان مورد بررسي قرار گرفته است. در شناسايي عناصر طراحي وب سايت براي تسهيل رفتارهاي كاربر، محققان و دست اندركاران از رويكرد انكرينگ استفاده كرده اند. رويكرد لنگر به كاربران نياز دارد تا قبل از ارزيابي نسخه نهايي يك وب سايت (تنوع) با نسخه آزمايشي يك وب سايت (كنترل) تعامل داشته باشند. عليرغم اهميت انگيزه لذتجويي و استفاده از رويكرد لنگر، تحقيقات قبلي توجه زيادي به فرآيند لنگر انداختن كاربران لذتگرا نداشتهاند. اين مطالعه با تكيه بر مدل احتمال تشريح (ELM)، فرآيند لنگر انداختن اهداكنندگان لذتگرا را در زمينه طراحي وبسايت خيريه بررسي ميكند. به طور خاص، اين مطالعه تئوريسازي و آزمايش تجربي اعتدال زياد كمككننده بر اثرات نگرش نسبت به وبسايت آزمايشي (ATW) و كيفيت محتواي اطلاعات (ICQ) و كيفيت سيستم (SQ) يك وبسايت تمامشده بر نگرش نسبت به وبسايت تمامشده (AFW) است. ). ما پيشنهاد ميكنيم كه اهداكنندگان با سطوح بالاتر كمككننده بيشتر تحت تأثير SQ هستند، اما كمتر تحت تأثير ICQ و ATW هستند. ما پيشبينيهاي خود را با استفاده از يك طرح آزمايشي تركيبي بين موضوعي شامل 536 آزمودني آزمايش كرديم. نتايج از همه فرضيه ها پشتيباني مي كند. اين مطالعه ELM را با گنجاندن فرآيند لنگر انداختن و معرفي انگيزه بسط ويژه خيريه گسترش ميدهد. اين مطالعه همچنين با بررسي فرضيه نقش هاي چندگانه كه در تحقيقات قبلي توجه كافي را به خود جلب نكرده است، به ادبيات كمك مي كند. تصميم گيري (Blankenship و همكاران، 2008؛ Mussweiler & Strack، 1999). تحقيقات گذشته IS نشان داده است كه ادراكات و نگرش هاي قبلي بر ادراكات و نگرش هاي پس از آن تأثير مي گذارد (Angst & Agarwal, 2009; Bhattacherjee & Premkumar, 2004). به عنوان مثال، ارزيابي هاي اوليه فناوري بر ارزيابي هاي بعدي تأثير مي گذارد زيرا دانش به دست آمده از تجربه براي تصميم گيري مهم است (كيم و مالهوترا، 2005؛ مانيكا و همكاران، 2018؛ ونكاتش و همكاران، 2011). تحقيقات قبلي اشاره كرد كه اهداكنندگان بالقوه از وب سايت خيريه بازديد مي كنند تا اطلاعاتي در مورد سازمان هاي غيرانتفاعي به دست آورند و سازمان ها را در طراحي سايت در اصفهان به طور مستقيم ارزيابي كنند اين ارزيابيها احتمالاً بر تصميمگيري ساير اهداكنندگان در مورد كمك مالي به سازمانهاي خيريه خاص تأثير ميگذارد
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/11/10 ساعت: ۱۱ توسط:ojshid :
طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت فروشگاهي در اصفهان
9.11.1400
طراحي بصري يك طراحي سايت در اصفهان به ثبات، زيبايي و جذابيت ظاهر وب سايت از جمله تصاوير، رنگ ها، فونت ها، اشكال، انيميشن ها و چيدمان اشاره دارد.& Bonanni، 2005; لي و يه، 2010). طراحي بصري وب سايت يك جزء كليدي كيفيت وب سايت است (Vance, Elie-Dit-غير مجاز مي باشدaque, & Straub, 2008) و بر تجربيات كاربران در هنگام استفاده و تعامل با سايت تأثير مي گذارد (ولز و همكاران، 2011). تحقيقات گذشته نشان مي دهد كه طراحي بصري يك وب سايت خريد بر عوامل مختلف رفتار خريد آنلاين مانند سهولت درك شده، سودمندي درك شده، لذت درك شده و پذيرش نهايي خريد آنلاين تأثير مي گذارد (كيم و استول، 2004؛ لي و يه، 2010؛ Monsuwe، Dellaert و De Ruyter، 2004). Cyr، Head، Larios و Pan (2009) پيشنهاد مي كنند كه جذابيت بصري يك وب سايت خريد قابل توجه است زيرا هيجان و جذابيت عاطفي كاربران را افزايش مي دهد و منجر به تعامل رضايت بخش تر با سايت مي شود. در نهايت، ولز و همكاران. (2011) پيشنهاد مي كند كه طراحي وب سايت بصري جذاب پيام هاي مثبتي را در مورد كيفيت محصول و فروشنده به مصرف كنندگان ارسال مي كند. بر اين اساس، يك طراحي بصري وب سايت جذاب بايد باور مصرف كنندگان را در مورد سايت افزايش دهد و تأثير منفي بر تحريك درك شده خواهد داشت. طراحي ناوبري يك وب سايت به سازماندهي و چيدمان ساختاري صفحات و محتواي سايت اشاره دارد. طراحي ناوبري سايت تأثير قابل توجهي بر ميزان تلاش مورد نياز كاربر براي پيمايش يا استفاده از وب سايت دارد (ونس و همكاران، 2008). بنابراين، يك طراحي ناوبري كارآمد يك وب سايت بايد يك سلسله مراتب ناوبري آسان براي استفاده فراهم كند كه به كاربران اجازه دهد به راحتي و به سرعت از هر نقطه از سايت و با حداقل مقدار تلاش (مونتويا ويس، ووس و گروال، 2003). طراحي سايت در اصفهان ناوبري نقش مهمي در تأثيرگذاري بر مشترياني دارد كه دوست ندارند با صفحه نمايش ها، پيوندها، گزينه ها يا كليك هاي غير ضروري غرق شوند. مشتريان آنلاين طراحي ساده و مستقيم ناوبري را ترجيح مي دهند كه در زمان و تلاش آنها براي يافتن آنچه به دنبال آن هستند صرفه جويي مي كند و به آنها كمك مي كند معاملات خريد را با حداقل تعداد مراحل تكميل كنند.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/11/9 ساعت: ۱۱ توسط:ojshid :
طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت وردپرس دراصفهان
7.11.1400
تحريك مصرف كننده به احساس نارضايتي، ناراحتي و خشم ناشي از محرك هاي تحريك كننده يا آزاردهنده مانند حوادث، پيام ها يا تعاملاتي اشاره دارد كه ممكن است برخلاف انتظار يا پيش بيني مصرف كننده باشد.موقعيت خاص (داكوف، 1996). بنابراين، تحريك درك شده در محيط هاي خريد آنلاين و طراحي سايت در اصفهان به درجه اي اشاره دارد كه يك سايت خريد آنلاين براي كاربرانش آشفته و نااميد كننده به نظر مي رسد (Lim و تينگ، 2012). اگرچه مطالعات بسيار كمي تحريك مصرفكننده را با توجه به خريد آنلاين مورد بررسي قرار دادهاند (گائو و كوفاريس، 2006)، تقريباً تمام مطالعات از تحريك بهعنوان يك عامل تعيينكننده براي ساير عوامل استفاده ميكنند و در نتيجه بر پيامدهاي تحريك درك شده تمركز ميكنند (Lim, 2013؛ Lim. و تينگ، 2012؛ لو، 2002؛ خو، اوه، و تئو، 2009). چنين مطالعاتي نشان داده است كه تحريك درك شده اثرات منفي بر نگرش، رضايت، تبليغات شفاهي، قصد بازگشت، سهولت درك شده، و رفتار خريد مصرف كنندگان آنلاين داشته است (هاسمن و سيكپه، 2009؛ هوانگ، 2008؛ جره).و ديويس، 2011; توتا، 2012). علاوه بر اين، تحريك درك شده اثرات منفي بر عوامل مرتبط با فروشنده مانند اعتبار، شايستگي، قابليت اطمينان و صداقت داشت (گائو و وو، 2010). عليرغم پيامدهاي منفي متعددي كه به تحريك درك شده در خريد آنلاين نسبت داده مي شود، تلاش تحقيقاتي كمي با هدف بررسي عوامل تعيين كننده ادراك تحريك در بين خريداران آنلاين انجام شده است.همانطور كه قبلاً مطرح شد، مصرف كنندگان عمدتاً به دليل تعاملات و تجربيات نامطلوب خود با محيط خريد، احساس تحريك را ايجاد مي كنند (Aaker & Bruzzone, 1985). در مقايسه، ادراك تحريك در خريد آنلاين از تعاملات ناخوشايند با وب سايت خريد ناشي مي شود. از آنجا كه رابط وب سايت به عنوان "فروشگاه آنلاين" عمل مي كند كه كاربران با طراحي سايت در اصفهان تعامل دارند و اولين برداشت هاي خود را در مورد فروشگاه مجازي يا فروشنده بر اساس آن ايجاد مي كنند.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/11/7 ساعت: ۱۱ توسط:ojshid :
طراحي سايت در اصفهان بهترين طراح سايت در اصفهان
7.11.1400
در دنياي تجارت مجازي و طراحي سايت در اصفهان ، يك رابط وب سايت به عنوان پنجره اي عمل مي كند كه از طريق آن مصرف كنندگان با تجربيات اوليه خود با يك خرده فروش آنلاين مواجه مي شوند (ژانگ و ون دارن، 2002).براي بهبود رفتار خريد آنلاين مصرف كنندگان، براي كسب و كارها بسيار مهم است كه درك بهتري از عواملي داشته باشند كه نه تنها باعث تحريك احساسات مثبت و خوشايند در بين مصرف كنندگان مي شود، بلكه همچنين عواملي كه احساسات و واكنش هاي منفي را در بين مشتريان برمي انگيزد و در نهايت مي تواند رفتار خريد آنلاين را مختل كند. (عظيم، 2012). بر اين اساس، مطالعه حاضر با هدف پرداختن به خلأ تحقيقاتي شرح داده شده در بالا و ارائه درك بهتري از تأثير عناصر طراحي وب سايت بر تحريك درك شده در محيط هاي خريد آنلاين است. به طور دقيقتر، هدف اين مطالعه بررسي تمام عناصر طراحي وبسايت نيست كه انجام آن در يك مطالعه واحد بسيار دشوار است، بلكه هدف آن تمركز بر ويژگيهاي كليدي طراحي وبسايت است كه بيشتر براي مصرفكنندگان آشكار است و مورد استفاده قرار ميگيرد. يعني طراحي وب سايت هاي بصري، ناوبري و اطلاعاتي. بدون شك، درك اينكه چگونه ويژگي هاي طراحي وب سايت بر احساس تحريك در خريد آنلاين تأثير مي گذارد، پيامدهاي ارزشمندي براي طراحي وب سايت هاي بهتر ارائه مي دهد كه مي تواند در كاهش ادراك عصبانيت در بين مصرف كنندگان آنلاين مؤثرتر باشد و متعاقباً پذيرش خريد آنلاين را افزايش دهد.مدل تحقيق هدايت كننده اين مطالعه را ارائه مي دهد. مدل تحقيق بر اساس مطالعات مفهومي و تجربي در رشته هاي مرتبط تدوين شده است. اين مدل بيان مي كند كه ويژگي هاي طراحي وب سايت بصري، ناوبري و اطلاعاتي تأثيرات منفي بر تحريك درك شده در تنظيمات خريد آنلاين و طراحي سايت در اصفهان خواهد داشت. متغيرها و فرضيه هاي تحقيق در زير شرح داده شده است.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/11/7 ساعت: ۱۱ توسط:ojshid :
طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت شركتي اصفهان
6.11.1400
طراحي سايت در اصفهان تحريك درك شده اثرات منفي بر جنبه هاي مختلف رفتار خريد مصرف كننده نشان داده است. با وجود گسترش بسيار زياد خريد آنلاين در سالهاي اخير، تحقيقات بسيار كمي در مورد تحريك مصرفكننده يا عوامل تعيينكننده آن در محيطهاي خريد آنلاين بررسي شده است. هدف اين مطالعه پر كردن اين شكاف با بررسي تأثير ويژگيهاي طراحي وبسايت بصري، ناوبري و اطلاعاتي بر تحريك درك مصرفكنندگان در فعاليتهاي خريد آنلاين است. نتايج دادههاي جمعآوريشده از خريداران آنلاين نشان داد كه سه ويژگي طراحي وبسايت تأثير منفي معناداري بر تحريك درك شده در زمينه خريد آنلاين داشتند. اين يافتهها مفاهيم ارزشمندي را براي طراحان وبسايت و خردهفروشان آنلاين ارائه ميدهد كه مايلند وبسايتهاي جذابي را طراحي و نگهداري كنند كه بتواند ادراك عصبانيت را در بين مشتريان فعلي و بالقوه به حداقل برساند.تحريك درك شده اثرات منفي بر جنبه هاي مختلف رفتار خريد مصرف كننده مانند رضايت، اعتماد، نگرش، قصد خريد و در نهايت رفتار خريد نشان داده است (عظيم، 2012؛ داستوس، 2000؛ گائو و وو، 2010). در خريد سنتي و حضوري، احساس تحريك در ميان مصرف كنندگان ناشي از تعاملات غير دوستانه با عناصر محيط خريد مانند ويژگي هاي فروشگاه، پرسنل فروشگاه يا ساير مشتريان است (توتا، 2012). به اين ترتيب، نقش محيط خريد در برانگيختن احساسات عصبانيت در ميان مصرفكنندگان بهطور گسترده در ادبيات بهويژه در خريد سنتي شناخته شده و مورد بررسي قرار گرفته است (Aaker & Bruzzone, 1985; d'Astous, 2000; Ducoffe, 1996; Eroglu, Machleit, و ديويس، 2001؛ توتا، 2012). بررسي ادبيات جامع توسط تورلي و ميليمن (2000) اهميت ويژگي هاي فروشگاه ها را در تأثيرگذاري بر باورها و رفتارهاي خريد مصرف كنندگان تأييد مي كند. در نتيجه، كسبوكارها غالباً چيدمان فيزيكي و ويژگيهاي فروشگاههاي خود را به شيوهاي دقيق ترتيب و سازماندهي مجدد ميكنند تا تأثيرات مثبتي بر مشتريان خود ايجاد كنند و هرگونه تحريك احتمالي مصرفكننده را كاهش دهند (ارگولو و همكاران، 2001). با اين حال، در حالي كه خريد آنلاين به يك رسانه تجاري غالب براي مصرف كنندگان و خرده فروشان تبديل شده است طراحي سايت در اصفهان.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/11/6 ساعت: ۱۲ توسط:ojshid :
سئو سايت در اصفهان سئو سايت شركتي در اصفهان
6.11.1400
سئو سايت در اصفهان تحريك در محيط هاي خريد آنلاين به اندازه كافي در ادبيات بررسي نشده است (Gao & Kofaris, 2006). بنابراين، تحريك درك شده مستحق بررسي بيشتر و درك بهتر در زمينه خريد آنلاين است.مفهوم تحريك مصرف كننده را مي توان به زمينه هاي خريد آنلاين و مانند محيط هاي خريد سنتي تعميم داد. تأثيرات منفي بر طيف وسيعي از ادراكات و احساسات در ميان مشتريان آنلاين برميانگيزد (گائو و كوفاريس، 2006؛ هوانگ، 2008؛ ليم، 2013؛ لو، 2002). هنگامي كه مشتري با موقعيتي ناخوشايند مواجه مي شود و احساس عصبانيت مي كند (چه در يك فروشگاه معمولي يا مجازي)، مشتري سبد خريد را رها كرده و بدون خريد از فروشگاه خارج مي شود. علاوه بر كنار گذاشتن خريد فعلي، چنين تجربيات آزاردهنده و آزاردهندهاي ميتواند بر باورهاي مصرفكنندگان در مورد اعتماد، خيرخواهي، شايستگي، قابل اعتماد بودن و صداقت خردهفروشان اثر طولاني و نامطلوب داشته باشد (گائو و وو، 2010؛ توتا، 2012). با توجه به سهولت و سرعتي كه مصرفكنندگان ميتوانند يك وبسايت تجاري را ترك كنند و به سايت رقيب آسيب وارد كنند (O'Brien & Toms, 2008; Wu, Chen, Chen, & Cheng, 2014)، موضوع تحريك حتي بيشتر مرتبط و مضر ميشود. به خريد آنلاين هس، 2011). بر اين اساس، عناصر طراحي فروشگاه مجازي آنلاين به عنوان عناصر و ترتيبات طراحي در يك فروشگاه مرسوم، تأثيرات مشابه و حتي مهمتري بر باورها و نگرشهاي مصرفكنندگان دارند (ليانگ و لاي، 2002). نشان داده شده است كه وبسايتهايي كه طراحي ضعيفي دارند، كاربران خود را آزار ميدهند و مانع از ناوبري سايت، يافتن محصولات و رفتار خريد ميشوند (گائو و كوفاريس، 2006؛ گائو و وو، 2010؛ هوانگ، 2008؛ ولز و همكاران، 2011). اگرچه ويژگيهاي طراحي وبسايت نشاندهنده بلوكهاي ساختماني اتمسفري است كه ميتوان آنها را به دقت دستكاري كرد تا سيگنالهاي مثبت براي افزايش ادراكات و نگرشهاي خريداران برقرار شود (كو و جو، 2010؛ منگاناري، سيومكوس، و ورچوپولوس، 2009)، تحقيقات در مورد اثرات عوامل طراحي وب سايت در مورد تحريك درك شده در خريد آنلاين به طور استثنايي در ادبيات كمياب هستند. سئو سايت در اصفهان
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/11/6 ساعت: ۱۲ توسط:ojshid :
طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت وردپرس در اصفهان
5.11.1400
طراحي سايت در اصفهان بنابراين، مناسبترين توصيه در مورد طراحي وبسايتهاي دولتهاي شهري و منطقهاي در اندونزي بر اساس نيازهاي فيزيكي كاربر، طرحبندي با انواع مدولار، رنگهاي پسزمينه آبي و انواع تايپوگرافي sans serif است.هدف اين مطالعه ارائه توصيههاي طراحي وبسايت به دولتهاي شهر و منطقه اندونزي بر اساس تواناييهاي فيزيكي و شناختي شهروندان اندونزيايي است. پيشنهاد طراحي پيشنهادي شامل نوع چيدمان، رنگ پسزمينه و نوع تايپوگرافي است. نتايج نشان داد كه تواناييهاي فيزيكي شهروندان بيشترين تأثير را در طراحي وبسايت دولتهاي شهر و منطقه نسبت به تواناييهاي شناختي داشته است. در اين راستا طراحي وب سايت باندونگ با توجه به توانايي هاي فيزيكي كاربر به عنوان بهترين طراحي سايت محسوب مي شود. نوع طرحبندي وبسايت باندونگ ماژولار است، كه در آن طرحبندي اطلاعات ساختار يافتهتري توليد ميكند. نوع تايپوگرافي Sans Serif به شفافتر كردن اطلاعات كمك ميكند و كاربر ميتواند به راحتي اطلاعات را بخواند. رنگ پس زمينه آبي در وب سايت باندونگ نيز به راحتي چشم كاربر در هنگام استفاده از وب سايت كمك مي كند. بر اساس دلايل ذكر شده، اين مطالعه حامي اين است كه طراحي مناسب براي دولتهاي شهر و منطقه، يك وبسايت با طرحبندي مدولار، تايپوگرافي بدون سري و رنگ پسزمينه آبي وبسايت است. علاوه بر اين، انتظار ميرود كه نتايج اين مطالعه به مرجعي مبتكر براي طراحان تبديل شود تا يك وبسايت دولت الكترونيكي بهتر فرموله كنند.محدوديتهاي اين مطالعه فقط آزمايش جنبههاي فيزيكي و شناختي براي وبسايتهاي دولتهاي شهر و منطقه بود. تحقيقات بيشتر بايد با بررسي جنبه هاي عاطفي ادامه يابد و نتايج تحقيق مي تواند بر اساس سن يا جنسيت گروه بندي شود، بنابراين، توصيه هاي طراحي وب سايت دولت هاي شهر و منطقه عملي تر و موثرتر مي شود.طراحي سايت در اصفهان
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/11/5 ساعت: ۱۹ توسط:ojshid :
طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت شركتي در اصفهان
4.11.1400
وب سايت هاي نمونه در اين تحقيق از نتايج گروه بندي انواع چيدمان، رنگ پس زمينه، تايپوگرافي و اطلاعات كامل محتواي وب سايت به دست آمده اند. ]طراحي سايت در اصفهان[اين تحقيق بر روي رنگ پسزمينه براي آزمايش طراحي وبسايت متمركز است، زيرا رنگ پسزمينه بر اولين برداشت كاربر تأثير ميگذارد. از اين رو، هر طرحبندي توسط چندين وبسايت با رنگهاي پسزمينه مختلف نمايش داده ميشد و نوع تايپوگرافي بهطور پيشفرض از وبسايت گرفته ميشد. نمونههاي وبسايت در هر طرحبندي نيز در صورتي كه محتواي وبسايت اطلاعات كاملي داشته باشد، پذيرفته شد. به عنوان مثال، Unity layout داراي 20 وب سايت با رنگ پس زمينه سفيد است، با اين حال، 2 وب سايت داراي اطلاعات كامل هستند، بنابراين اين تحقيق تنها يك وب سايت را به عنوان نماينده هر رنگ پس زمينه به دست آورد. علاوه بر اين، 15 وب سايت نمونه با 7 نوع چيدمان، 6 نوع رنگ پس زمينه و 2 نوع تايپوگرافي به دست آمد. پانزده طرح وب سايت با استفاده از ابزارهاي Neurosky Mindwave و Eye Tribe Tracker مورد بررسي قرار گرفتند. Neurosky Mindwave براي اندازه گيري كاربران شناختي از سطح توجه و مديتيشن استفاده مي شود، در حالي كه Eye Tribe Tracker براي اندازه گيري تعداد تثبيت كاربر و زمان تثبيت با برنامه OGAMA بسيج شده است. اين مطالعه 48 پاسخ دهنده شامل 56٪ مرد و 44٪ زن را جمع آوري كرد. در طول تست وب سايت، ابتدا به كاربران يك كار ساده داده شد تا به دنبال اطلاعات مختلف براي هر وب سايت باشند. به عنوان مثال، از كاربران خواسته شد تا اطلاعات آدرس دفتر شهردار را در وب سايت شهر باليك پاپان جستجو كنند. حداكثر زمان در نظر گرفته شده براي جستجوي اطلاعات كاربران تقريباً 3 دقيقه است. طراحي سايت در اصفهان داده هاي مطالعه با استفاده از ANOVA براي مقايسه مقادير ميانگين در سطح متغير متغير، سطح مراقبه، تعداد تثبيت و زمان تثبيت بين وب سايت اول تا وب سايت پانزدهم مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت. نرمال بودن آزمون همگني و نرمال بودن بايد ابتدا به عنوان الزامات اصلي در تجزيه و تحليل ANOVA انجام شود ]طراحي سايت در اصفهان[ هر چهار متغير به نتايج آزمون همگني و نرمال بودن رسيدند.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/11/4 ساعت: ۱۴ توسط:ojshid :
طراحي سايت در اصفهان بهترين طراح سايت در اصفهان
3.11.1400
دولت هاي شهر و منطقه در اندونزي در مجموع داراي 514 وب سايت و طراحي سايت در اصفهان هستند. با اين حال، در بين اين تعداد، وب سايت هايي كه تا سال 2018 قابل دسترسي بودند، تنها 92.8٪ يا 477 وب سايت هستند. 37 مورد از آنها به دلايل مختلف مانند پايگاه داده خراب، در دست ساخت، تعليق يا حتي هك شدن قابل كار نيستند. بر اساس نتايج نمونه گيري، اين مطالعه تنها از 15 نمونه وب سايت از مجموع 477 وب سايت به عنوان هدف تحقيق استفاده كرد. اين تحقيق به سه مرحله تحقيق شامل نمونهگيري وبسايت، آزمايشهاي طراحي وبسايت و تجزيه و تحليل دادهها تقسيم ميشود وبسايتي كه با در نظر گرفتن جنبههاي شناختي و فيزيكي كاربران ساخته ميشود، به به حداقل رساندن حجم كاري مغز و استفاده از حافظه كاربر كمك ميكند [13]. Te'eni [13] همچنين پيشنهاد كرد كه جنبه هاي شناختي مربوط به عملكرد مغز و نمونه هايي از جنبه هاي فيزيكي توانايي هاي مربوط به حركات چشم است. در واقع، تحقيقاتي كه در مورد رابطهاي وبسايت، بهويژه رابطهاي دولتهاي شهري يا منطقهاي كه به كاربران فيزيكي و شناختي مربوط ميشوند، بسيار محدود است، در حالي كه در واقع، طراحي وبسايت خوب يكي از عوامل حياتي است كه بر استفاده از وبسايت تأثير ميگذارد [5] .هدف اين مطالعه بررسي طراحي وبسايت دولتهاي شهر و منطقه در اندونزي بر اساس تواناييهاي شناختي و فيزيكي شهروندان است. تست شناختي با استفاده از نوروسكي Mindwave انجام شد و Eye Tribe Tracker براي جنبه هاي فيزيكي راه اندازي شد. دادهها با استفاده از One Way ANOVA براي تعيين اينكه كدام طراحي سايت در اصفهان بر ظرفيت شناختي و فيزيكي شهروندان تأثير ميگذارد، با وارد كردن نوع طرحبندي، رنگ پسزمينه و تايپوگرافي، تجزيه و تحليل شد. اين مطالعه به ارائه توصيههاي طراحي وبسايت شامل طرحبندي، رنگهاي پسزمينه و تايپوگرافي براي دولتهاي شهر و منطقه در اندونزي كمك ميكند.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/11/3 ساعت: ۱۴ توسط:ojshid :
طراحي سايت در اصفهان بهترين طراح سايت در اصفهان
طراحي سايت در اصفهان
طراحي سايت در اصفهان
29.100.1400
براي اين مطالعه، ما بر اساس ELM كه توسط Petty و Cacioppo [12،13] توسعه يافته است، براي حمايت از مدل تحقيق خود استفاده مي كنيم. اگرچه در ابتدا براي رفتار مصرف كننده قبل از اينترنت اعمال مي شد، ELM در زمينه هاي آنلاين مانند پاسخ هاي كاربر به تبليغات آنلاين به كار گرفته شده است [14،15]. فرض اصلي ELM اين است كه متقاعدسازي ممكن است از طريق يك مسير مركزي بر اساس قدرت استدلال هاي ارائه شده در يك پيام يا يك مسير جانبي بر اساس نشانه هايي مانند جذابيت منبع پيام القا شود. ميزان انتخاب افراد براي بررسي دقيق اطلاعات ارائه شده از هر مسير بر اساس وضعيت "احتمال توضيح" آنها است. در حالتهاي با احتمال بالا، افراد احتمالاً درگير بررسي دقيق يا پردازش متفكرانه يك پيام اطلاعاتي ميشوند - به طوري كه بيشتر تمايل دارند با كيفيت استدلال متقاعد شوند تا با نشانههاي جانبي. در مقابل، كساني كه در حالتهاي احتمال تشريح كم هستند (يعني فاقد توانايي يا انگيزه براي تعمق متفكرانه) تمايل دارند كه توسط نشانههاي پيراموني برانگيخته شوند. در اين مطالعه، نشانههاي جانبي به شكل عناصر طراحي ظاهر ميشوند، مانند جذابيت تصوير، طراحي ناوبري، حضور اجتماعي يا ارتباط با ديگران در وبسايت. بنابراين هنگامي كه افراد در حالتهاي احتمال تشريح پايين هستند، نشانههاي پيراموني تأثير قويتري بر تغيير نگرش يا متقاعدسازي ميگذارند تا زماني كه در حالتهاي احتمال تشريح بالا باشند. يك هشدار جالب به ELM، و مربوط به اين مطالعه، اين است كه يك فرد انگيزه احتمال بسط را تعيين مي كند، كه در ELM به عنوان سطح مشاركت توصيف شده است [12]. كساني كه انگيزه و توانايي بالايي دارند (مثلاً درگير و داراي دانش قبلي در مورد موضوع متقاعدكننده) مسير اصلي متقاعدسازي را در پيش مي گيرند و براي متقاعدسازي بر كيفيت استدلال هاي ارائه شده در مورد موضوع تكيه مي كنند. در مقابل، كساني كه بي انگيزه هستند (مثلاً درگير نيستند و دانش قبلي كمي يا بدون اطلاع قبلي از اين موضوع دارند) تمايل دارند به مسيرهاي جانبي متقاعدسازي تكيه كنند.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/10/29 ساعت: ۱۱ توسط:ojshid :
طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت اصفهان
طراحي سايت در اصفهان
طراحي سايت در اصفهان
28.10.1400
با وجود اين، اگرچه متقاعدسازي به طور گسترده در زمينه هاي بازاريابي، روانشناسي و جامعه شناسي تحقيق شده است، موارد نسبتا كمي وجود دارد كه متقاعدسازي در زمينه فناوري اطلاعات، به ويژه به عنوان يك مصنوع فناوري اطلاعات، مورد بررسي قرار گيرد [5،6]. به دليل كمبود مطالعات در مورد فناوري متقاعد كننده، اسلاتري و همكاران. ([6]، p.1) ادعا كرد كه "توافق كمي در مورد چگونگي متقاعد كردن مؤثر در قلمرو ديجيتال وجود دارد." با اين حال، مورد قانعكنندهاي براي اين خط كار وجود دارد، زيرا محيطهاي ديجيتال بهطور فزايندهاي با هدف متقاعد كردن افراد يا گروهها براي انجام يك دوره عملي كه معمولاً دنبال نميشود، ساختار مييابند. به عنوان مثال، در حوزه كسب و كار الكترونيكي، اين ممكن است شامل ايجاد يك محيط وب باشد كه در آن از مصرف كنندگان خواسته مي شود تا محصولات پايدار را خريداري كنند. در يك محيط سلامت الكترونيك، مزاياي اجتماعي قابل توجهي از متقاعد كردن والدين براي ايمن سازي فرزندانشان در برابر بيماري هاي عفوني به دست مي آيد. در واقع، تقريباً 90 ميليون بزرگسال آمريكايي در درك و استفاده از اطلاعات بهداشتي [7] مشكل دارند و وب سايت هاي متقاعدكننده اين پتانسيل را دارند كه به اين نياز مبرم كمك كنند. زمينههاي ديگري كه متقاعدسازي آنلاين ميتواند تأثيرگذار باشد، در سياست، ايمني، آموزش الكترونيكي و آموزش است.تحقيقات قبلي در زمينه فناوري اطلاعات و متقاعدسازي بر روي "فناوري متقاعد كننده" (يعني [2]) متمركز شده است كه نتيجه محور است (به عنوان مثال، سيستم هايي كه براي شخصي سازي محتوا، سفارشي سازي خدمات يا كاهش تلاش از جانب كاربران طراحي شده اند). جالب اينجاست كه در سال 2009، بخش ويژهاي از ارتباطات انجمن سيستمهاي اطلاعاتي (CAIS) به موضوع فناوري متقاعدكننده با فراخواني براي تحقيقات آينده در مورد اينكه چگونه كاربران ميتوانند در زمينه فناوري اطلاعات متقاعد شوند، اختصاص داده شد. اشاره شد كه «[D] عليرغم اين واقعيت كه نظريههاي نگرشي از روانشناسي اجتماعي به طور گسترده براي مطالعه نيات و رفتار كاربران به كار گرفته شدهاند، اين نظريهها براي پيشبيني پذيرش كاربر از فناوري اطلاعات به جاي ارائه تحليلهاي سيستماتيك توسعه يافتهاند. و روشهايي براي توسعه راهحلهاي نرمافزاري متقاعدكننده طراحي كنيد» ([3]، ص 486). اخيراً، محققان ديگر (به عنوان مثال، [8-11]) ساختارهاي متعددي را معرفي كرده اند كه مي تواند به درك بهتر متقاعدسازي از طريق طراحي كمك كند. اينها شامل الهام بخش است كه وب سايت يك هدف مثبت را برمي انگيزد. زيبايي شناسي طراحي؛ محجوب بودن و توانايي سيستم براي تناسب با محيط كاربر؛ نفوذ اجتماعي، از جمله. با اين حال، كاربرد اين سازه ها عموماً از نظر تجربي تأييد نشده است. در نتيجه، براي پر كردن اين شكاف دانش، تحقيق حاضر به بررسي اين موضوع ميپردازد كه چگونه يك مصنوع فناوري اطلاعات، متقاعدسازي آنلاين را تقويت ميكند.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/10/28 ساعت: ۱۸ توسط:ojshid :
طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت فروشگاهي اصفهان
طراحي سايت در اصفهان
طراحي سايت در اصفهان
23.10.1400
تحقيقات قبلي تأييد مي كند كه تفاوت هايي بين مردان و زنان در مورد ترجيحات طراحي وب سايت وجود دارد. تعداد كمي از محققان ترجيح دادهاند كه ترجيحات وبسايت بر اساس جنسيت (يعني مرد يا زن بودن) در كشورهايي كه معمولاً از نظر مردانگي در مقايسه با زنانگي بالاتر در نظر گرفته ميشوند، متفاوت است. به اين ترتيب، اين فرض ميكند كه تفاوتهاي كمتري بين مردان و زنان در جوامع زنانهتر وجود دارد، در حالي كه تفاوتهاي مهمتر در جوامع مردانهتر رخ ميدهد. براي آزمايش اين يون فرضي، ما در مجموع 955 شركتكننده را كه در شش كشور مستقر هستند بررسي ميكنيم. به طور خاص، ساختارهاي طراحي محتواي اطلاعاتي، طراحي ناوبري، طراحي بصري مدلسازي شده براي اعتماد وبسايت و رضايت وبسايت را بررسي ميكنيم. ما علاقه منديم كه مشخص كنيم آيا تفاوت هاي جنسيتي در كشورهاي با مردانگي بالاتر قوي و در كشورهاي با مردانگي پايين ضعيف است يا خير. ما همچنين بررسي مي كنيم كه آيا جنسيت روابط مختلف را در مدل ما تعديل مي كند يا خير. همانطور كه پيشبيني ميشد، در كشورهاي با مردانگي بالاتر، تفاوتهاي بيشتري بين مردان و زنان وجود دارد و جنسيت به احتمال زياد روابط موجود در مدل را تعديل ميكند. اين تحقيق پيامدهايي براي انعطاف پذيري ترجيحات طراحي وب سايت دارد و كارهاي قبلي را در مورد طراحي وب سايت در يك نمونه كشوري كه در آن مردانگي و زنانگي متفاوت است، گسترش مي دهد. مشاركت هاي نظري و مسائل طراحي شرح داده شده است.تفاوت هايي در درك تجربه اينترنتي بين مردان و زنان وجود دارد و اين تفاوت ها به تجربه خريد آنلاين منتقل مي شود (گاربارينو و استراهيلويتز، 2004؛ راجرزو هريس، 2003). به طور خاص، تحقيقات قبلي نشان ميدهد كه مردان و زنان ترجيحات متفاوتي در مورد طراحي وبسايت دارند و اين در يك محيط كسب و كار الكترونيكي صدق ميكند (Moss, Gunn, & Kubacki, 2008؛ Simon, 2001). بر اساس جنسيت (يعني مرد يا زن بودن يك نفر) تفاوتهاي مربوط به حضور اجتماعي آنلاين و لذت بردن آنها آشكار شده است (Cyr, Hassanein, Head, & Ivanov, 2007)، طراحي وب سايت و رضايت (Cyr & Bonanni, 2005; ماس، گان، و هلر، 2006)، هنجارهاي اجتماعي (زيمانسكي و هيس، 2000)، ريسك آنلاين
سئو سايت در اصفهان سئو سايت فروشگاهي اصفهان
سئو سايت در اصفهان
سئو سايت در اصفهان
23.10.1400
(گاربارينو و استراهيلويتز، 2004)، يا اعتماد به وب سايت (آواد و راگووسكي، 2008؛ ريدل، هوبرت، و كنينگ، 2010؛ سباستين) و همكاران، 2008).در حالي كه برخي تحقيقات به تفاوت هاي جنسيتي و طراحي وب سايت در زمينه خريد آنلاين پرداخته اند، تقريباً هيچ تحقيقي اين موضوع را در سراسر كشورها بررسي نمي كند.مشخص است كه ترجيحات طراحي متفاوتي در فرهنگ هاي مختلف وجود دارد (Gefen, Geri, & Paravastu, 2007; Marcus & Gould, 2000) و اين ترجيحات پيامدهايي براي اعتماد وب سايت دارند.و رضايت از وب سايت (Cyr, 2008). اغلب، محققان از ابعاد فرهنگي هافستد (1984) براي مقايسه فرهنگي از پيش تعيين شده بين كشورها استفاده كرده اند (وينك و برنگمن، 2010). يكي از اين ابعاد مورد علاقه در تحقيق مجدد، فرهنگ هاي مردانه- زنانه است. به طور كلي، مردانگي به جوامعي اطلاق مي شود كه براي رقابت يا استقلال ارزش قائل هستند، در حالي كه زنانگي به ارزش هاي اجتماعي مانند ملايم بودن يا دلسوز بودن اشاره دارد (Hofstede, 1984؛ Srite & Karahanna, 2006). شواهدي وجود دارد كه نشان ميدهد تفاوتهاي جنسيتي ممكن است مدل پذيرش فناوري (TAM) را در فرهنگهاي مختلف تعديل كند، و اين رابطه ممكن است در فرهنگهاي مردانهتر در مقابل فرهنگهاي زنانهتر متفاوت باشد.در يك مطالعه مستقر در اسپانيا، سانچز-فرانكو (2006) تأثير جنسيت بر پذيرش و استفاده از وب را با استفاده از يك TAM با رتبه بندي دقيق كه در آن جريان و نگرش نيز در نظر گرفته شده بود، بررسي كرد. يافتهها نشان داد كه همانطور كه انتظار ميرفت، زنان در دستهاي از ويژگيهاي تحت عنوان «اجتماعي-عاطفي، بيانگر و جهتگيري بينفردي» از مردان پيشي ميگيرند، در حالي كه مردان در خوشهاي به نام وظيفهمحور، ابزاري و عاملي از مردان بيشتر ميشوند (همان، ص 22). ). با اين حال، غير منتظره و بر خلاف تحقيقات قبلي، سهولت درك شده بر نگرش مردان بيشتر از زنان تأثير گذاشت. سانچز-فرانكو نشان مي دهد كه رتبه بندي مردانگي متوسط براي اسپانيا ممكن است نتايج كلي اين مطالعه را كاهش داده باشد. به طور مشخص تر، او پيشنهاد كرد كه "رتبه مردانگي بالا نشان مي دهد كه كشور درجه بالايي از تمايز جنسيتي را تجربه مي كند."
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/10/23 ساعت: ۱۹ توسط:ojshid :